make up. - Kelly Rowland "kisses down low" INSPIRED

3/23/2013




Witajcie :)


Dziś makijaż...

Jakiś czas temu trafiłam na nowy teledysk
Kelly Rowland do piosenki "Kisses Down Low" ---> klik

Od tego czasu w sieci pojawiło się wiele odwzorowań makijaży,
ponieważ było ich tam kilka...


Mnie jeden urzekł szczególnie!




A to dlatego, że wreszcie znalazłam ładne połączenie kolorów,
do użycia mojej nowej palety cieni... ale o tym później :)

Nie będzie to typowe odwzorowanie
makijażu, tylko inspiracja...
dlatego też zrezygnowałam z czerwieni na ustach 


Zresztą zobaczcie... :)






Użyłam:

Twarz - REVLON Colorstay
Puder - Ben Nye FAIR
Korektor - ZAO
Cienie - Makeup Geek, Sleek SPARKLE 2, Sleek RESPECT
Kreska - eyeliner EVELINE Celebrities
Linia wodna - NYX jumbo MILK
Róż - Pierre Rene ROUGE POWDER
Usta - Oriflame Pink Me Perfect
Górne rzęsy - Maybelline the ROCKET
Dolne Rzęsy - Smart Girls Get More XXL mascara
Rzęsy - Ardell Accents 318



.............................................................................


Wracając do palety cieni...

Niedawno Makeup Geek obdarowało mnie swoimi cieniami,
które są ABSOLUTNIE CUDOWNE!!!!!!!

Zakochałam się w odcieniach, konsystencji,
łatwości nakładania i blendowania...

achhhhh... zakochałam się we wszystkim!!!!




Cienie zamieszkały w magnetycznej palecie INGLOT,
którą widzieliście w MUST HAVE ---> klik na rok 2013...
także kolejny zakup załatwiony ;)


Cienie są rewelacyjne, a paleta mega praktyczna,
dlatego już niedługo, pojawi się post,
poświęcony cieniom wraz ze swatchami :)




<3








You Might Also Like

14 komentarze

  1. Świetna inspiracja! :) Sama planuję zainspirować się którymś z makijaży z tego teledysku, myślałam nad tym, ale mnie wyprzedziłaś =D Ta piosenka strasznie mi się nie podoba, ale jeśli chodzi o makijaże to powiało świeżością.
    Jak pokazywałaś swoje maleństwa z makeup geek na fb to cieszyłam się razem z Tobą, teraz cieszę się podwójnie bo sama na nie czekam i już mnie ręce świerzbią! xD Pięknie się prezentują :)) Z tych Inglotowych palet mam na 10 cieni i nie wiem, ale jakoś za nią nie przepadam... Może i pokrywka ułatwia wybór kolorów, może i można łączyć je w wieżyczki, ale same palety są ciężkie i znów niełatwo wyjąć z nich cienie ehhh! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie kocham ją za to, że jak chcę wyjąć cień, to przykładam do jego kącika ten okrągły magnesik i od razu się przyczepia :)
      nie trzeba męczyć się z szpilkami, czy czymś takim.... spróbuj :)
      jedynym mankamentem może być to, że przy otwieraniu zahaczysz o cień i może się źle pociągnąć... ale mam już tak "obcykane" to otwieranie, że nie mam już tego problemu :P

      i czekam na Twoją inspirację teledyskiem :D:D

      Usuń
    2. No z otwieraniem to nie mam problemu, ale u mnie ta metoda o której mówisz nie działa, u mnie się te cienie nie zaczepiają :( A nie - przepraszam, kłamię ;p Raz się zaczepił mój lubiany cielisty 353 (drugi dzień z paletą) i momentalnie odczepił - zbierałam okruszki z ziemi. Jest tyle miejsca w tych paletkach, mogliby zrobić wgłębienia na palec i byłoby ekstra =D

      Usuń
    3. w okrągłych właśnie słyszałam, że da się wyciągać cienie tym magnesem w kąciku. ja mam kwadratową i tam niestety się nie da. i właśnie kombinuje skąd wziąć na tyle silny magnes, żeby te cienie wyciągnąć, bo chcę zmienić kolejność :)

      Co do makijażu to jest cudowny! I oryginał i twoje wykonanie, sama chętnie bym go odwzorowała :)

      Usuń
  2. makijaż po prostu rewelacyjny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny makijaż ;)) a cienie wyglądają super, czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie go odtworzyłaś. fajnie te kolorki wyglądają na śniadej karnacji

    OdpowiedzUsuń
  5. Perfekcyjnie i genialnie jak zawsze! :) i małe pytanko:ten eyeliner jest niebieski czy czarny tylko tak wyszedł niebiesko?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nałożyłam na niego niebieski cień, żeby ładnie współgrało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pozazdroszczę cieni MUG;) Marlena to moja idolka;) Love her. Makijaz który wykonałaś bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam

Archiwum