NewVitaLash - EFEKTY STOSOWANIA po 2 miesiącu

10/23/2013



Witajcie :)


Dziś mam dla Was zdjęcia zrobione już jakiś czas temu...
które przedstawiają kolejne efekty stosowania odżywki do rzęs





Z efektu już teraz jestem bardzo bardzo zadowolona,
ponieważ nie pamiętam żeby moje rzęsy były kiedyś w tak dobrym stanie!


A z tego co wiem... to jeszcze nie koniec!!! <3


Poza tym... rzęsy już w ogóle się nie łamią,
a kiedyś bardzo często zdarzało mi się to przy demakijażu oczu...
więc wnioskuję, że ich kondycja jest nieporównywalna do początkowej!




Odsyłam Was jeszcze do poprzednich postów --->





.............................................................................


Za miesiąc dodam kolejne efekty...
i jestem mega ciekawa co z tego będzie dalej ^^



<3


You Might Also Like

20 komentarze

  1. Na pewno są odrobinkę ciemniejsze :) fajnie że są efekty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, faktycznie działa, aż oczom nie wierzę... :O

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekty naprawdę są widoczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. efekty widoczne :D ja od jutra zaczynam z inną odżywką tego typu :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny efekt uzyskalas :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak na miesiąc kuracji to efekty są już widoczne.. i oby były jeszcze lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. efekt super, widać że są grubsze, dłuższe i nawet nieco ciemniejsze. szkoda, że nie dodałaś zdjęcia pomalowanych rzęs przed i po :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt jest widoczny, na pewno po pomalowaniu rzęs, wyglądają zabójczo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest różnica, jest. Ja już niedługo będę jej używać dwa pełne miesiące i też widzę efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja ciągle chodzę z myślą kupna New Vital Brow, ale nigdzie nie mogę znaleźć konkretnej, brwiowej recenzji :(

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie byłoby zobaczyć zdjęcie "przed" z tuszem i "po" z tuszem :) bo masz jasne włoski i nie widać gdzie się kończą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. no no widzę już efekty :) tak wogóle piękna tęczówka

    OdpowiedzUsuń
  13. efekt jest naprawdę widoczny gołym okiem, marzę o tym produkcie :)

    spotkanie blogerek RYBNIK - OSTATNIE miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. efekt widoczny i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz mój ulubiony model oczu :) Śliczne!

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam

Archiwum