Sleek Ultra Mattes V2 DARKS / swatche + TUTORIAL makijażowy

10/21/2013



Witajcie :)


W ostatnim poście makijażowym, gdzie główną rolę
obiecałam, że dodam jeszcze swatche wszystkich odcieni!


Dlatego też przy okazji, postanowiłam nagrać dla Was
jeszcze jeden jesienny makijaż wykonany tą właśnie paletą :>





Czas na obiecane swatche odcieni...
wiem, że jest już ich sporo w sieci - ale zdjęć nigdy za dużo ;>






Paletę jeszcze raz polecam z całego serducha,
bo jest absolutnie REWELACYJNA!!! ;>


...a teraz zapraszam na TUTORIAL ;>


 




<3


You Might Also Like

36 komentarze

  1. Makijaż jest przepiękny, cudowny, wspaniały itd. Chciałabym umieć się tak pomalować, chyba czas zacząć ćwiczyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie mam nadzieję, że filmik się przyda ;>

      Usuń
  2. Cudo! jesteś jedyną osobą ze znanych mi malujących blogowiczek, jedyną ze wszystkich znanych mi wizażystów na całym świecie która potrafi mnie tak zachwycić. Masz niepowtarzalny styl i talent! tak.tak.tak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojeeej dziękuję Ci bardzo za takie słowa! strasznie mi miło <3

      Usuń
    2. Nie łatwo jest , wbrew pozorom, stworzyć makijaż który byłby wyrazisty, oryginalny a jednocześnie nie przeładowany, subtelny. A Ty to potrafisz perfekcyjnie :) Pozdrawiam!

      Usuń
    3. ''Niełatwo'' oczywiście..upsss..

      Usuń
  3. Brakuje mi słów żeby opisać to cudo. Przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękny ! :D i do tego te perfekcyjne roztarcie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż jest genialny!!!! Na pewno spróbuję go wykonać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny! Zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny makijaż, a ja utwierdzam się w przekonaniui, że zupełna noga ze mnie w tej materii/ mam tą paletkę i kompletnie jej nie czuję. Leży biedna w kącie i sie kurzy bo kolorystycznie chyba nie do końca mi odpowiada, a i mam wrażenie, ze pigmentacja jest neico gorsza niż w przypadku palet perłowych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ją pokochałam od razu! :> ale co do pigmentu to masz rację... konsystencja cieni perłowych jest bardziej kremowa i idzie za tym większa pigmentacja ;>

      Usuń
  8. Makijaż i paleta świetna <3

    OdpowiedzUsuń
  9. I kolejny świetny makijaż! Jestem pełna podziwu! Ciekawa jestem ile masz jeszcze pomysłów na tę paletkę :D
    U mnie właśnie pojawił się post z makijażem skopiowanym od Ciebie więc jeśli masz ochotę to zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny!
    tez mam tę paletę. :) Będziesz moim guru, gdy będę z nią obcować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny makijaż, szkoda że ja tak nie potrafię :-) Muszę Ci powiedzieć, że masz piękną tęczówkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny makijaż, muszę koniecznie nauczyć się tak malować :P

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam Twoje makijaże, są perfekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny makijaż! Ja jestem mega szczęśliwa że wybrałam tę paletkę! :)
    A w Twoich rękach to już w ogóle cuda się za jej pomocą dzieją!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna Paletka i piękny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam tą paletę i uwielbiam używać granatu i ciemnej zieleni do robienia kresek.

    OdpowiedzUsuń
  17. prześliczny makijaż, bardzo niebanalny! super paleta, świetne kolory, miałam na razie dać sobie spokój ze sleekiem, ale kusi...

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. No wreszcie wyczaiłam oświetlenie które fajnie odbiera kolory ^^

      Usuń
  19. Świetnie się bawisz kolorami :) Podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny makijaż, odwzorowałam go dziś na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, gdybym tylko umiała takie cudo zmalować to byłoby dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam i bardzo lubię! na dniach spróbuję zrobić ten Twój makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękny makijaż! Wciąż nie skusiłam się na tę paletkę i zaczynam tego co raz bardziej żałować. Czas najwyższy nadrobić i dokupić ciemne maty ze Sleek'a do mojej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Powiem Ci zupełnie szczerze. Odwiedzałam wiele blogów "topowych" blogerek, które również zajmowały się makijażem. Szczerze? Wg mnie mogą się od Ciebie uczyć !

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialny makijaż - perfekcja w najmniejszym calu :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ty zawsze potrafisz robić makijaże które wyglądają jak delikatne mgiełki ;) bardzo mi się to podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana zauroczyłaś mnie tym makijażem! jej pięknie!
    Pozdrawiam i z ogromną przyjemnością dołączam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię tą paletę, ale strasznie się osypują przy nakładaniu pomimo strzepnięcia z pędzla

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam

Archiwum