make up. - makijaż ślubny w fioletach / step by step

6/16/2014



Hej :)


Zapytałam Was ostatnio na FB, w jakiej kolorystyce chciałybyście zobaczyć tutaj makijaż ślubny
krok po kroku... większość głosów padła na połączenie fioletów z brzoskwinią/koralem, dlatego
też dzisiaj przygotowałam dla Was moją propozycję makijażu właśnie w takich kolorach ;)









.............................................................................


Step by Step...




Opis kroków:

Przed przystąpieniem do makijażu oka - na twarz nałożyłam podkład (Revlon Buff) zmieszany z rozświetlającą bazą (Oriflame Giordani) oraz korektor L'oreal TRUE MATCH (Ivory), następnie przypudrowałam całość pudrem BenNye (FAIR). Brwi zaznaczyłam kredką BROW WIZ Anastasia Beverly Hills (Ash Blonde) oraz cieniem do brwi (INGLOT 360).

step 1 - Załamanie powieki zaznaczamy jasnym, matowym brązem (Sleek Del Mar).
step 2 - Na całą powiekę ruchomą nakładamy fioletowy pigment (MUG Bewitched).
step 3 - Załamanie powieki ocieplamy koralowym cieniem (Sleek Del Mar).
step 4 - Całą długość powieki dolnej zaznaczamy wcześniej używanym fioletem (MUG Bewitched).
step 5 - Linię wodną oka malujemy fioletową kredką (Golden Rose Classics 205), a powiekę dolną delikatnie rozcieramy w dół - jasnym matowym brązem.
step 6 - Zewnętrzny kącik oka przyciemniamy czarnym matowym cieniem (Sleek Respect).
step 7 - Przy górnej linii rzęs malujemy kreskę za pomocą wcześniej używanego czarnego cienia oraz zwilżonego wodą skośnego pędzelka.
step 8 - Tuszujemy rzęsy (Lovely Pump Up Mascara) oraz doklejamy pasek sztucznych rzęs (Ardell Demi Wispies).
step 9 - Konturujemy twarz bronzerem (theBalm BAHAMA MAMA), rozświetlamy delikatnie rozświetlaczem (theBalm Mary-Lou). Usta pokrywamy koralową pomadką (Manhattan Soft Mat Lipcream 53M), a na wierzch nakładamy błyszczyk w podobnym odcieniu (Essence XXXL lipgloss #1).



A. 


You Might Also Like

24 komentarze

  1. Świetny makijaż, ale mam taką małą uwagę. Myślę że wygodniejsze dla nas czytelniczek, byłoby gdybyś pisała opisy obok zdjęć, coś takiego jak ma Maxi na blogu :) ogólnie rewelka jak zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż jak zwykle :) Pozdrawiam.

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda na prosty do zrobienia, a w rzeczywistości pewnie jest gorzej hehe:) Masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wygląda, na pewno poszłabym w takim do ślubu gdyby pasował mi do dodatków ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny! :) Oddałabym się w Twoje ręce w dniu ślubu gdyby nie odległość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjecia, a makijaż jak zawsze cudowny. Podpisuje sie tez pod sugestią by opisy robic przy kazdym zdjeciu

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny makijaż, mam coraz większą ochotę na paletkę Sleek Del Mar :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny :3 Ojj Coś czuję że mój portfel nie wybaczy mi tego miesiąca :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny! ale ja kocham Twoje wszystkie make-up'y ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny! ale zresztą u Ciebie zawsze wszyskto wygląda schludnie i efektownie

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny makijaż w moich ulubionych kolorkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. można wiedzieć jakiej kredki do brwi uzywasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudo <3 Mój ślubny makijaż był właśnie w fioletach, ale bez dodatku koralu, Twoja propozycja jest oszałamiająco piękna!

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękny subtelny fiolet :) no trzeba przyznać, że byłabyś piękną Panną Młodą :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz piękną barwę oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. przypomina trochę efekt jaki daje pigment KOBO violet blush :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam

Archiwum