Makeup Revolution - I ♥ Makeup Lip Geek / Pucker up and kiss it

9/05/2014




Hej ;)


Dziś pokażę Wam kolejny produkt firmy Makeup Revolution, który wyjątkowo przypadł mi do gustu...

Pomadka z serii I ♥ Makeup Lip Geek, w odcieniu Pucker Up and Kiss it




Opakowanie na pierwszy rzut oka kształtem przypomina szminki MAC, jednak niżej zobaczycie sobie dokładne porównanie tych dwóch produktów. Czytałam gdzieś, że są to dokładnie te same opakowania... ale niestety tak nie jest.

Może nie są jakościowo takie solidne jak MAC, ale są bardzo ok i jak na pomadkę za niecałe 3 funty - mega fajne jest to, że dostajemy je w dodatkowym kartoniku ;)






Szminka jest bardzo kremowa i przyjemna w aplikacji... krycie jest średnie, ale można dołożyć drugą warstwę żeby uzyskać mocniejszy kolor. Nie zauważyłam zbytnio żeby nawilżała usta, ale na pewno ich nie wysusza więc jest super na codzień!





Mój odcień to bardzo naturalnie wyglądający NUDE z delikatnymi brązowymi tonami... i choć z reguły nie lubię brązowych podtonów u siebie, to akurat tego nudziaka bardzo polubiłam!

Na ustach prezentuje się wyjątkowo ładnie (jak na tak tanią pomadkę) i również ładnie zanika - nie tworząc różnych dziwnych akcji na ustach.

Raczej nie zdecydowałabym się na ciemne kolory z tej serii, ponieważ jak wiecie przy mocniejszym pigmencie zależy mi na trwałości, ale jeżeli chodzi o neutralne kolory - jestem jak najbardziej na TAK! :)




Jestem ciekawa czy miałyście już styczność z pomadkami tej firmy i jak wasze wrażenia? ;)



A. 


You Might Also Like

40 komentarze

  1. Niesamowicie podoba mi się opakowanie <3 kolor też całkiem fajny, mimo ze nie przepadam za nudziakami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna!!! Ostatnie zdjęcie robi ogromne wrażenie : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pomadki, ja osobiście jestem nude - maniakiem :P Gdzie kupujesz kosmetyki Makeup Geek jeśli można wiedzieć? :)

    www.blondivy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkie kosmetyki dostaniesz na www.makeuprevolutionstore.com :) niestety w Polsce pokazała się dopiero część asortymentu, ale mam nadzieję że w najbliższym czasie będzie gdzieś całość ;) na razie zostaje jedynie oficjalna strona

      Usuń
    2. Dziękuję za informacje :)

      Usuń
  4. Opakowanie ogromnie mi się spodobało! Wygląda super, chociaż kolor pomadki już nie do końca jest mój.

    OdpowiedzUsuń
  5. moim zdaniem całkiem inne od Mac, mają tylko ten sam kształt - no to bez przesady. A kolor cudowny, a Twoje usta są po prostu cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale śliczna :) nawet nie wiedziałam, że ta firma ma takie szminki !

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezentuje się ślicznie, zarówno wnętrze jak i opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor ale to chyba się pomyliłaś w poście bo to nie Make Up revolution tylko Make Up geek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to makeup Revolution ;) http://www.makeuprevolutionstore.com/index.php/lips/i-heart-makeup-lipstick/i-makeup-lip-geek-pucker-up-and-kiss-it.html

      Usuń
  9. Na Twoich ustach wygląda przepięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna ta szminka! Szczególnie opakowanie, jest bardzo eleganckie i bardzo kobiece.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kuszą mnie te pomadki, jak zresztą parę innych produktów od makeup revolution, niestety chyba dopiero na święta zrobię sobie prezent i zamówię parę cudeniek :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy moge wiedziec jaka nazwe ma szminka mac ? Zdecydowanie w moim guscie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Opakowanie super, ale kolor zupełnie nie mój ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Agnieszko, na Twoich ustach nawet błoto wyglądałoby obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. ja kupiłam sobie na początek 4 ich pomadki, ale inne z opakowania. cudeńka! Dzisiaj doszło mi kolejne 9 :) :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kolor pięknie się prezentuje;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam pomadek tej marki, ale widzę, że warto się zainteresować :) Z odcieniami nude mi nie po drodze, skuszę się kiedyś ale na jakiś inny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Opakowanie nieco futurystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szminka pięknie prezentuje się na ustach. Jeszcze nie miałam żadnej, ale może w przyszłości kupię jakiś kolor, bo polubiłam się z tą firmą :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mialam jeszcze pomadek tej firmy, ostatnio kupilam dior grege w zblizonym odcieniu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Faktycznie jak na nudziaka wygląda całkiem przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jest piękna... ja ciągle szukam 'swojego' koloru i tak ciężko mi go znaleźć...

    OdpowiedzUsuń
  23. Wizualnie nawet fajniejsza ta szminka niż MAC :) A efekt na ustach sam się broni. Wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. ja się zastanawiam nad kupnem i powiem Ci że mnie przekonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Im więcej opinii czytam na ich temat tym bardziej chcę je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ogólnie kształty mi się podobają ale widać różnicę i fajnie to pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  27. przepiękna pomadka ! moje kolory ;)

    www.beautyandcare4u.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. wolę ciemniejsze kolorki;) ale ładnie wyglądają na ustach;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie pomadka prezentuje się na ustach :-))

    OdpowiedzUsuń
  30. Co tam Makeup Revolution, jaka ta z MAC jest śliczna! :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam jedna szminke z tej serii - barbie is so jelous i kocham ja! Przez nią chce wszystkie inne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  32. ładny nudziak :) i opakowanie robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jakie piekne. Chciałabym obie

    OdpowiedzUsuń
  34. Kolor nie dla mnie ale prezentuje się ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  35. Kupiłabym dla samego opakowania :)

    Nie mogę napatrzeć się na Twoje perfekcyjne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam

Archiwum