INGLOT - Konturówka do brwi w żelu / AMC Brow Liner Gel

6/25/2015


Hej! :) Dzisiejszy post będzie pierwszym z dwóch wpisów na temat najnowszego dziecka firmy INGLOT, jakim jest konturówka do brwi w żelu... czyli inaczej pomada do brwi. W sieci zawrzało, ponieważ wszyscy mają nadzieję, że wreszcie pojawił się produkt stosunkowo niedrogi, dobrze dostępny w PL oraz tak samo dobry jak jego droższe odpowiedniki!

Dziś porównamy go sobie do dwóch podobnych kosmetyków... do pomady Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade (o której pisałam tutaj <klik>) oraz do słynnej farbki Make Up For Ever Aqua Brow (o której pisałam tutaj <klik>) - zobaczymy jak nowość INGLOT'a wypadnie w tej małej bitwie ;)




Zaczniemy od tego, że produkt zamknięty jest w bardzo malutkim i lekkim plastikowym słoiczku, co dobrze sprawdza się w pracy wizażysty, ponieważ prawda jest taka, że pakując się do kufra liczy się każdy gram ;) Na początku miałam wrażenie, że 2 gramy produktu to za mało, ale patrząc na to, że pomada do brwi starcza na wieki, a jej forma sprzyja wysychaniu, to taka mała ilość jest dobrze przemyślana i lepiej kupić kolejną niż naprawiać ją co chwilę płynem Duraline, bądź jej po prostu nie zdążyć wykorzystać przed datą ważności!






Porównanie cenowe tych trzech produktów wygląda tak:
Inglot AMC Brow Liner Gel (2 g) - 37zł
Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade (4 g) - 99zł
Make Up For Ever Aqua Brow (7 ml) - 105zł --> jeszcze niedawno było 89zł

Inglot wychodzi najtaniej, ale jest też najmniejszy i patrząc na pojemności tych produktów, to różnica w cenie nie jest jakoś kolosalnie duża... ale z drugiej strony biorąc pod uwagę ich wydajność, to myślę że jednak niska cena za mniejszą pojemność się dobrze sprawdzi, ponieważ tak jak wspominałam wcześniej najnormalniej w świecie przy zwykłym użytkowaniu raczej nie jesteśmy w stanie wykorzystać całego produktu przed upływem jego daty ważności :)


Dobierając odcień starałam się wybrać coś najbardziej podobnego do reszty moich produktów do brwi i padło na odcień nr 12, który jest drugi w palecie... ale paleta jest na tyle duża, że każda z Was powinna dobrać odcień idealny dla siebie!

Niżej przygotowałam dla Was porównanie swatchy produktów do brwi tego typu i powiem Wam, że pomimo drobnych różnic w odcieniach (które z daleka i tak są mało widoczne), to sama nie wiedziałabym który jest który! Konsystencja i pigmentacja też jest bardzo podobna, dlatego musiałam wcześniej zapisać kolejność żeby się nie pogubić ;)


Teraz czas na dwa mini testy! Pierwszy jest test wody i oczywiście w tym przypadku, po długim trzymaniu ręki pod strumieniem wody, przetarłam kilka razy swatche palcami. Jak widać nic nie ruszyło się z miejsca, więc jest dobrze ;)



Drugim testem była chusteczka do demakijażu... i tutaj już nie spodziewałam się cudów. O dziwo najgorzej wypadło MUFE, potem INGLOT, a najtrwalsze okazały się być jednak pomady ABH.


Dzisiejszy wpis jest wstępem do drugiej części, ponieważ jutro na kanale pojawi się test na żywo, gdzie zobaczycie jak nowość INGLOT'a prezentuje się na brwiach i ile na nich wytrzyma.... Planuję też pokazać w zdjęciach, jak wszystkie dzisiaj pokazane produkty wyglądają na brwi - żebyście mogły zobaczyć dokładne porównanie efektów jakie dają ;)

----------------

Ciekawi TESTU na żywo??? Klikajcie w ten link - <KLIK>

Jeżeli któraś z Was już próbowała, to dzielcie się wrażeniami w komentarzach ;)

A. 

You Might Also Like

34 komentarze

  1. Bardzo bym chciala przestestować te wszystkie produkty, zeby miec porownanie :D dla mnie najlepszy jest color tattoo permament taupe :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam pomadę do brwi z NYX, niestety nie jest dostępna w Polsce jeszcze, ale myślę, że już niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam tą pomadę z Inglota i kolor jest trafiony w 10. Ładnie i naturalnie wygląda, dobrze się rozprowadza. Jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzę o tym żeby mieć w swojej kolekcji żel do brwi z Anastasii, ale na razie pozostaję przy Maybelline Color Tatto :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Póki co mam żel do brwi NYX, sprawdza się fajnie. Czekam z niecierpliwością na pomadę ABH, wychodzi na to, że nie ma sobie równych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 13 może być strzałem dla rudowłosych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 13 jest meeeega ruda :D dla takich ostrych marchew :P 14 już bardziej uniwersalna dla rudzielców :D (mam oba)

      Usuń
  7. Nie próbowałam, ale bardzo mnie on ciekawi i podejrzewam, że jak będę w centrum handlowym, to się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. anastasia beverly hills u mnie sprawdziła się mega dobrze, ale z chęcią wypróbuję inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym zobaczyć jak każda z nich prezentuje się na brwiach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej kolorystycznie przekonuje Anastasia. Ale skoro z daleka różnic w odcieniach nie ma, to stawiałabym na Inglota. Ze względu na cenę oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kupiłam podczas ostatniej wizyty w mieście ABH i kocham jak nic innego do brwi! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Z niecierpliwością czekam na film:) oj kusi mnie ten Inglot:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna jest ta pomada z Inglota. Zastanawiam się właśnie nad jej zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam żadnego z tych kosmetyków, ale każdy bym chętnie wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam jedynie AB, ale poki co mi wystarcza i nie szukam innych zamiennikow ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo, to już wiem, że musiałabym kupić nr 12 :) na pewno ją kiedyś wypróbuję, ale na razie mam fazę na kredki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam Aquabrow i właśnie zamówiłam ABH :) ciekawa jestem nowości z Inglota

    OdpowiedzUsuń
  18. Czaję się na te pomadę inglota od kiedy pojawiła się w sklepach. Super, że zrobiłaś ten wpis i udało Ci się oddać kolory wszystkich kosmetyków, bardzo mi się to przyda.

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawa jestem jak zaprezentują się na brwiach;) Inglot ma dobrą cenę;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Właśnie wczoraj kupiłam też żel z Inglota ale numerek 16. Mam go dziś na brwiach pierwszy raz i póki co trzyma się rewelacyjnie od 5-ej rano :-). Czekam z niecierpliwością na Twój filmik!

    OdpowiedzUsuń
  21. Czekam na filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super, że Inglot zaproponował swój produkt, chętnie mu się przyjrzę z bliska;)

    OdpowiedzUsuń
  23. kupiłam pomadę z Inglota 3 dni temu i jak na razie jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja używam Nyx Eyebrow Gel Blonde i jest super, ale jak go wykończę to chyba skuszę się na Inglota nr 12 :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oh takiej właśnie recenzji potrzebowałam ! Lecę do Inglota, tego właśnie potrzebowałam ... !

    OdpowiedzUsuń
  26. Chyba się skurzę na tą pomadę do brwi z Inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Który kolor odpowiada MUFE 25?

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaki kolor będzie odpowiadał color tattoo?

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja mam cień z maybelline color tattoo. Ale mam mały problem jak zakończyć brew tuż przy nosie i codziennie mi inaczej wychodzi xd meh

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam

Archiwum